برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

سوال ریاضی عمومی

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ب.ظ

الآن سولات کارشناسی ارشد ریاضی سال 91 رو نگاه میکردم. سخت ترین سوال ریاضی عمومیش این سوال زیر هست. سوال رو به روش تستی خیلی راحت میشه حل کرد اما فکر کنید ببینید به صورت تشریحی هم میتونید این سوال رو حل کنید یا نه؟




جواب سوال رو در ادامه مطلب میتونید ببینید

جواب سوال رو میتونید از اینجا دانلود کنید.
  • عباسی

نظرات  (۶)

ببخشید استاد هنوز متوجه نشدم چه طور مشتق تابع جی حساب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
سلام استاد.ببخشی مشتق تابع g رو چطوری بدست آوردین؟؟؟
پاسخ:
سلام. مشتق رو وارد انتگرال کردم.

سلام استاد واقعا رو این سوال فکرکردم و تامرحله تغییر متغیر رفتم اما چون اشتباه تغیر متغیر دادم به یه جواب اشتباه رسیدم بخاطرهمین هم جوابشو براتون ارسال نکردم تا بهم نخندید!

خیلی خوشحال شدم ک گفتید هرهفته یه سوال ریاضی عمومی میذارین ممنون بازم بهتون افتخار میکنیم.

این چندجمله هم تقدیم به شما به مناسبت ماه رمضون:

مسافر پرواز رمضان, پروازت بی خطر.

امیدوارم توشه ات فراوان باشد و سهم سوغات من دعای شبهای قدر ت...

پاسخ:
سلام، ممنون
استاد در ارشد میتونم 2تا رشته کنکور بدم؟اگر تونستم با توجه به آینده بین حسابداری و مدیریت کدام را انتخاب کنم؟
پاسخ:
فقط بعضی رشته ها که ستاره دار هستند رو میتونید دو رشته ای شرکت کنید مثلا نمیتونید هم ریاضی و هم حسابداری شرکت کنید.ببیند اینجا نمیشه در مورد پیش بینی سال آینده حرف زد چه برسه به مثلا 5 سال دیگه. با شرایطی که الآن هست من حسابداری رو پیشنهاد میکنم.
استاد نگفتید در ارشد چه کار کنم،آیا در ارشد گرایش دبیری بخوانم یا در مدیریت یا حسابداری(که دارای بازار کار اشباع شده ای است)سرمایه گذاری کنم.دیگه اگر خدا بخواد باید ترم 5 را شروع کنیم وباید یکم جدی تر درسها را بخوانیم چون تا الان فقط داشتیم واحدهارا دیمی و بیخود پاس میکردیم.یا حق
پاسخ:
من نمیدونم شما اگه دبیری بخونید میتونید به عنوان دبیر استخدام بشید یا نه؟ اگه بتونید استخدام بشید که خوبه و براش بخونید. و گرنه اگه امکانش نباشه شما باید بین بد و بدتر انتخاب کنید. من اگر به اون دوران بر منیگشتم بدون هیچ شکی فوق لیسانس حسابداری میرفتم.
استاد چند روزه که به فکر کار در آموزش پرورش افتادم،اگه میشه راهنماییم کنید که چگونه باید یک دبیر ریاضی خوب در دبیرستانها تبدیل شوم؟آیاباید در کارشناسی ارشد گرایش دبیری بخوانم؟آیا تصمیم درستی گرفته ام یا خیر؟چون کهاد مدیریت گرفته ام در ارشد سر دوراهی گیج کننده ای افتاده ام.لطفا در رابطه با این موضوع راهنماییم کنید،یاحق
پاسخ:
ببینید واقعیت اینه که آموزش و پرورش نیروهاش رو از خودش جذب میکنه، حداقل تو 4-5 سال اخیر که اینطور بوده و حالا هم دانشگاه فرهنگیان رو ساختن برای همین منظور، هرچند که این تصمیم کاملا اشتباه هست مثلا چه طور ممکنه کیفیت فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان که تازه 1 سال راه افتاده از دانشگاه تهران که 70 سال قدمت داره بهتر باشه ولی چه میشه کرد ما اینجا به تصمیمات غلط عادت کردی. بنابرای اولین چیزی که باید بررسی کنید اینه که ببینید امکان چنین کاری هست یا نه؟ اگه امکانش باشه فکر خیلی خوبیه (این رو داخل پرانتز میگم نو ایران استادی دانشگاه و معلمی شغل خیلی خیلی خوبی محسوب میشه، چون بیشتر از نصف سال رو تعطیلی و فشاری روت نمیاد)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی