برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

جواب سوال ریاضی عمومی

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ب.ظ

پاسخ سوال ریاضی عمومی رو که رو وبلاگ گذاشته بودم به انتهای اون سوال اضافه کردم (تو ادامه مطلب گذاشتم)

بعد از این سعی میکنم هر هفته حداقل یه سوال کارشناسی ارشد (احتمالا مربوط به ریاضی عمومی، تا به درد تعداد افراد بیشتری بخوره رو) رو وبلاگ بزارم. سعی میکنم سولاتی که میزارم تا حد امکان سوالاتی باشه که فکر میکنم شاید تو حلشون(شما یا خودم) به مشکل بر میخوریم.

  • عباسی

نظرات  (۱)

سلام استاد.داشتم ارشیو رو نگاه میکردم.یهویی به این  مطلب خوردم...هفته ای یه دونه سوال کارشناسی ارشد؟!!!!!!دیگه حل نمیکنید؟
پاسخ:
سلام. متاسفانه دیگه فرصت این کار رو ندارم. ولی شاید در آینده نامعلوم دوباره به اون زمینه برگردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی