برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

سوال ریاضی عمومی 2

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹ ب.ظ

بقیه سوال های ریاضی عمومی ارشد 91 رو که نگاه میکردم، سوال چندان سختی توش نبود، شاید یک کم این سوال که میخوام بزارم سخت باشه. البته این سوال هم یه راه حل تستی خیلی خیلی ساده داره که میشه سریع به سوال جواب داد.جواب سوال رو فردا تو ادامه مطلب زیر همین سوال میزارم.

پاسخ گزینه 1 است. جواب سوال رو به صورت تستی و تشریحی از اینجا میتونید دانلود کنید.

  • عباسی

نظرات  (۳)

استاد جواب رو نگاه کردم و اشتباهمومتوجه شدم نمیدونم چرا انقدر عجولم ک شرط مثبت بودن عبارت قدر مطلق رو لحاظ نکرده به نتیجه اشتباه رسیدم!

سلام استاد ،طاعاتتون قبول.فکرمیکنم گزینه 3درست باشه

چون باتوجه به رابطه موجود و باتوجه به تعریف یک به یکی به این نتیجه رسیدم ک 1-1 نیست اما بازم با توجه به رابطه موجود درمساله و تعریف پوشایی این تابع پوشا هست.

لطفا بگید کجای این استدلال رو اشتباه گفتم ممنون.

پاسخ:
سلام.گزینه 1 درست هست. جواب سوال رو اضافه کردم.
سلام
گزینه ی 4 میشه؟

پاسخ:
نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی