برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

به نظرتون این نقاشی چقدر می ارزه؟

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۲۸ ب.ظ

چند ماه پیش این نقاشی به قیمت 43.8 میلیون دلار به فروش رفته است.



نام اثر: onement

نام نقاش:

Barnett Newman


منبع عکس ها و موضوع: وبلاگ علیرضا بازرگان (+)

منبع دیگه برای این خبر(+)

  • به نظر من بعضی از افراد ثروتمند برای اینکه نشون بدن آدم متفاوتی هستن و نگاه متفاوتی به دنیا دارن و یه جورایی غیر مستقیم پولشون رو به رخ دیگرون بکشن بابت چنین چیزهایی پول کلان میدن. خیلی خوشحال میشم کسی که اطلاعات هنری داره بگه واقعا کجای این نقاشی یه اثر هنری بزرگه؟
  • من به نقاش این اثر از نظر هنری حداکثر میتونم صفر بدم (البته این نظر شخصیم هست) ولی به خاطر شم اقتصادی بالا که خوب میدونه باید چی بکشه که با کمترین زحمت کلی پول به دست بیاره باید به کمیته نوبل معرفی بشه تا جایزه نوبل اقتصاد رو بهش بدن. هرچند که جایزه یک میلیون دلاری نوبل دربرابر قیمت این شاهکار هنری بسیار ناچیز به نظر میرسه.(البته نقاش اثر زنده نیست)
  • عباسی

نظرات  (۵)

ممنون استاد. ولی انصافا برنامش دوبله خوبی هم داره. دوبلورش هم که توی این لینک، کیکاووس یاکیده معرفی شده که من تاحالا دقت نکرده بودم. همون هوش سیاه.
نهههههههههههههههههــــــــــــــــه
واقعا مرده؟؟؟
آخه من دیدم یه سایت اختصاصی هم داره!
پاسخ:
آدم خیلی جذابی بوده ولی خوب خیلی ساله مرده اینجا رو ببین:
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%A7%D8%A8_%D8%B1%D8%A7%D8%B3
تابلوهای نقاشی باب راس (Bob Ross) که بیشتر از این می ارزه...!
پاسخ:
باب راس واقعا برای خودش هنرمندیه. برنامه لذت نقاشی رو با اینکه از نقاشی چندان خوشم نمیاد هر موقع اتفاقی می بینم تا آخرش نگاه میکنم.فقط این باب راس مثل اغلب ماها یه خورده بد شانسه، اونم اگه تلاش میکرد آثار مزخرف بکشه تا حالا به کلی جاها رسیده بود.البته آقای راس  18 سال پیش  مرده.

واقعا مضحکه !!!!!!!!!!!!!!!!!

این نقاشیه؟!!! من نقاشیم خوبه مخصوصا وقتی نقاشی کودکانه میکشم همه از نشاطی ک توو نقاشیم هست حرف میزنن

اگه این افراد ثروتمند انقدر به هنر علاقه دارن حاضرم براشون نقاشی بکشم! : )

بنده خدا نقاش این اثر...!بنظرمیاد ایشون نقاش ساختمان بودن ک البته کارشون هم تمیز ازکار درنیومده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی