برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

یادی از یک پروژه

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴ ق.ظ

امروز به طور اتفاقی یاد یکی از پروژه های کلاسی دوره فوق لیسانسم افتادم.اونم این بود که مدلی نوشته بودم که سربازان رو بین پادگان های نظامی طوری تقسیم می کرد که در عین حال که نیاز پادگان ها برآورده بشه سربازان در مدت طولانی تری در نزدیک ترین محل به خونشون خدمت کنن.(البته جزئیاتش زیاد تر بود خلاصش این میشد)، الآن که داشتم بهش فکر می کردم به نظرم اومد که واقعا اگه یه تیم چند نفر یک سال به طور جدی رو چنین پروژه ای کار کنن و جزئیات بیشتری رو در نظر بگیرن نتایجش شاید خیلی کمک کننده باشه. چون یادمه همون مدل ساده ای که من تو چند روز هم نوشته بودم با دیتاهایی که بهش میدادم نتایج خیلی خوبی میداد.

  • عباسی

نظرات  (۳)

سلام استاد،ممنـــــــــــــــــــــون،واقعا لطف کردین.دیروز پورتالمو دیدم و کلــــــی خوشحال شدم.

سلام استاد . یه سوال خیلی مهم ! برای ترم پیش رو چه درسایی به شما پیشنهاد شده و شما قبول کردین؟ خواهشا خیلی راحت بگین و نپیچونید!!!!

پاسخ:
سلام
مبانی آنالیز. البته من ترم بعد یک روز بیشتر دانشگاه نمیام اونم 4 شنبه ها.
البته قرار بود کلا نیام ولی بعدش پشیمون شدم.
دوس داشتم درموردش بیشتر بدونم.
پاسخ:
من خود پروژه رو دیگه ندارم وگرنه براتون میفرستادم.احتمالا زمانیکه درس تحقیق در عملیات رو بگیرید راحت تر متوجه منظور من از این پروژه بشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی