برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

هفته دفاع مقدس

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ

S A L I  J O O N

صدام حسین برای تحقیر کردن خلبانان ایرانی در تلوزیون عراق گفت:به هر جوجه کلاغ (خلبان ) ایرانی که بتواند به ۵۰ مایلی نیروگاه بصره نزدیک شود حقوق یک سال نیروی هوایی عراق را جایزه خواهم داد. تنها ۱۵۰ دقیقه پس از این مصاحبه صدام،عباس دوران و حیدریان و علیرضا یاسینی نیروگاه بصره را بمباران کردند

  • عباسی

نظرات  (۳)

سلام استاد؛
واقعا با این پستتون منو خوشحال کردید؛چونکه  پدر من بازنشته ی نیروی هوایی ارتش هست و نمیدانید از رشادتهای شهید بابایی،دوران و... چقدر صحبت میکند.پدرم میگه که نیروهای عراقی از جسد شهید دوران هم میترسیدند،واقعا باید به غیرت حیدر پسند ایرانی بالید که با رشادتهای این افراد غیور باعث افتخار شدند؛استا واقعا ممنون بابت مطالب تاثیدگذارتون.دست علی یارتون خدا نگهدارتون
پاسخ:
سلام, ممنون

بله خب متوجه شدم.(من یه قسمت از آخرین عملیاتشون رو نوشتم.ببخشید!

 توو سایت شهید دوران نوشته:

وى(شهید دوران) بارها مى‏گفت اگر هواپیما بال نداشته باشد خودم بال در آورده و بر سر دشمن فرود مى‏ آیم و هرگز تن به اسارت نخواهم داد. و بعد از اون عملیات و  پس از بمباران پالایشگاه با آتش گرفتن موتور هواپیما امیر منصور کاظمیان از هواپیما بیرون پرید عباس دوران که نمی توانست اسارت را تحمل کند با یک عملیات انتحاری هواپیما را به ساختمانی که قرار بود محل برگزاری کنفرانس سران باشد، کوبید .این عملیات باعث شکست سخت تبلیغات بعث عراق شد .

مستند آخرین پرواز هم جالب توجه بود:

http://shahid-dowran.ir/%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b2/

پاسخ:
فکر کنم اون عملیات که روی بغداد انجام شده با این یکی متفاوته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی