برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

زمستان رویایی در قم

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ب.ظ

بعد از زمستون رویایی سال 86 یه زمستون خوب دیگه از راه رسید. چند سالی بود که چند روز پشت سر هم برف نمی بارید.

  • عباسی

نظرات  (۷)

ولی اگر اینطور باشه که شما میگید دیگه تایید کردن نمره ها بی معنیه وقتی نمیشه تغییرشون داد یعنی تایید شدن دیگه راه دیگه ای نمیمونه 
پاسخ:
دقیقا همین طوره و تایید کردن نمره بیش تر جنبه رسمی دادن به کار محسوب میشه.
lمرسی.یکی از استادامون قرار بود نمرمو تغییر بده بعد از 2 3 هفته sms داده که متاسفانه نمرات قفل شدن  میدونستم خودش نمره هارو تایید کرده خواستم مطمئن بشم   
پاسخ:
نه احتمالا حق با استادتون هست. چون بعد از گذشت یه مدتی پورتال به روی اساتید بسته میشه و امکان تغییر دادن نمرات رو ندارن فقط میتونن نمرات رو تایید کنن. در واقع چند روز بعد از وارد شدن نمرات یه جورایی نمرات قطعی محسوب میشه و امکان تغییرشون نیست.
سلام ببخشید یه سوال داشتم. بعد از تموم شدن مهلت اعتراض شما خودتون نمرات رو تایید میکنید یا بعد از مدت مشخصی تایید میشن
پاسخ:
سلام. من خودم تایید می کنم. یه بارم که یادم رفته بود تایید کنم بعد از چند وقت بهم زنگ زدن و گفتن که نمرات رو تایید کنم.
به شیرینی 86 نیست ولی خوبه.خدا بیشترش کنه

سلام استاد صبح زمستونی تون بخیر.من ک خیلی خوشحالم شهرمون ازرحمت خدا سفیدشده.

این متن رو الان شنیدم! ک براتون مینویسم:

الهی، با خاطری خسته از اغیار و به فضل تو امیدوار؛

دست از غیر تو شسته و در انتظار رحمتت نشسته‌ام

بدهی کریمی،

ندهی حکیمی،

بخوانی شاکرم،

برانی صابرم،

الهی احوالم چنان است که می‌دانی و اعمالم چنین است که می‌بینی

نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز

یا ارحم الراحمین؛

در این روزهای پایانی سال برای دوستانم که بهترین هستند،

بهترین‌ها را مقرر فرما...

 سلام استاد : خداروشکر ولی کنکور عقب افتاد  و قال قضیه کنده نشد !

فوق العادست... انشالله بعد از این برف ها بارون مفصلی هم بباره.
یکی از استادان ما به اسم استاد میرزایی چندوقت پیش که برامون صحبت میکرد از حرفاش میشد فهمید که دوست داره در قم ساکن بشه. امروز با تعجب میپرسید که قم همیشه اینطوری برف میاد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی