برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

مونوریل

شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۴ ب.ظ

با این سرعت سرسام آوری که ساخت مونوریل تو قم داره، من کم کم دارم نگران میشم نکنه دویست، سیصد سال بعد که این پروژه  انشالله افتتاح بشه مردم قدر این زحمات رو ندونن!

لااقل یکی دو تا درخت سکویا!!! کنار منوریل بکارن؛ که آدمهایی که دویست سیصد سال بعد از کنار این پروژه رد میشن با دیدن این درخت های غول پیکر (چون تا اون موقع این درخت ها بزرگ شدن) بگن خدا رحمت کنه کسی رو که این درخت ها رو کاشت (چون دیگه اون موقع فکر نکنم مونوریل خودش به درد بخوره) شاید این پروژه یه سود معنوی داشته باشه!

اخرش این پروژه هم مثل پروژه آب شیرین قم میشه که اینقدر پروژه طول کشید که جمعیت قم چندین برابر شد و عملا میزان آب شیرین انتقال داده شده کفاف جمعیت رو نداد و اون پروژه هم بعد صرف صدها میلیارد تومن پول به فراموشی سپرده شد.

  • عباسی

نظرات  (۲)

سلام استاد خسته نباشید. 
استاد جوابای ارشد اومده راستش میخواستم ازتون بپرسم شما میدونید حدودا تا چه رتبه هایی میشه تهران قبول شد ؟ 
پاسخ:
سلام. من اطلاع دقیق ندارم ولی اگر گرایش براتون مهم نباشه و فقط تهران قبول شدن براتون مهم باشه من فکر کنم (مطمئن نیستم) تا رتبه 600-700 هم بتونن تهران قبول شن. ولی اصلا مطمئن نیستم و فقط حدسم رو گفتم
یه منفعت دیگه شم اینه که قم یه آثار باستانی متفاوت خواهد داشت، لااقل مردم میرن یه سازه با قدمت 300 ساله رو میبینن خیال میکنن رفتن تفریح!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی