برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

نتایج ارشد

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ

گویا نتایج ازمون ارشد اعلام شده و چون تو همین چندساعت چند نفر از من در این مورد سوالاتی رو پرسیدن، اینجا یه پست می زارم تا بعضی نکات کلی رو که به نظرم میرسه رو اینجا ینویسم:

توجه: این مواردی که می نویسم فقط مربوط به رشته ریاضی (به ویژه کاربردی )هست و لزوما در مورد سایر رشته ها صدق نمی کنه

1- یک سوالی که از من می پرسن اینه که تا چه رتبه ای میشه در یکی از دانشگاه های تهران پدیرفته شد؟

جواب به این سوال بستگی داره که شما می خوایید چه گرایشی رو بخونید ولی روی هم رفته فکر کنم (این فقط یه حدسه) اگر فقط تهران قبول شدن براتون مهم باشه و نه گرایش، تا رتبه 600-700 بشه تهران قبول شد.

2- اگر در یکی از دانشگاه های تهران ارشد قبول شید، تقریبا باید قید کمک گرفتن از استاد راهنما رو بزنید در حالیکه در شهرستان ها استاد های راهنما خیلی بیشتر به دانشجو کمک می کنن. البته تو دانشگاه های تهران دانشجوهای دکتری زیادن و اغلب به دانشجوهای فوق لیسانس کمک می کنن و یه جورایی جور اساتید راهنما رومی کشن!!! (البته من از استاد راهنمای ارشدم کاملا راضی بودم)

3-از الآن تا زمان شروع ارشد، سعی کنید توانایی های نرم افزاریتون و همچنین زبانتون رو تا حد ممکن تقویت کنید 

  • عباسی

نظرات  (۱)

سلام، 
چطورباید توانایی نرم افزاری رو افزایش داد؟
یه وقتایی(سرکلاس نرم افزار) ارور برنامه رو اصلا ازش سردرنمیاوردم
الان که بخوام تمرین کنم ازکجا شروع کنم؟
پاسخ:
سلام. 
با تمرین بیشتر. 
اول از برنامه های ساده شروع کنید و کم کم سراغ برنامه های سخت تر برید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی