برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

پاسخ به سوال خوانندگان

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۶ ب.ظ

یکی از خوانندگان وبلاگ این سوال رو پرسیده:

"امکان دارد که درباره پذیرش در دوره ی کارشناسی ارشددوره روزانه بدون کنکور توضیح دهید

شرایط آنرا بیان کنید"

-----------------------------
در مورد پذیرش بدون آزمون بهتره که از کارشناسان آموزش دانشگاه بپرسید، یا اگر کسی اطلاعات کامل تری از این چیزی که من می نویسم داره، خیلی خوب میشه اگر به عنوان کامنت بنویسه.
تا اونجا که من می دونم اگر کسی معدل لیسانسش بیشتر از 17 باشه، می تونه توی رشته خودش و در دانشگاه خودشون بدون آزمون ارشد بخونه. اما یه موضوعی که هست و عموما به طور رسمی اعلام نمیشه اینه که شما اگر معدل لیسانستون خوب باشه می تونید برید و با مدیران گروه در دانشگاه های مختلف صحبت کنید و اون موقع اگر اونها از رزومه شما راضی باشن، میتونن اسم شما رو به عنوان دانشجوی یدون آزمون معرفی کنن. البته این بیشتر در مورد دانشگاه های بزرگ اتفاق میفته که خیلی خودشون رو موظف به رعایت موبه موی بخش نامه های وزارت علوم نمیدونن.
البته کسانیکه دانشجوی شاگرد اول ورودی شون باشن هم سهمیه جداگونه ای دارن که من دقیقا نمی دونم چطور اعلام میشه ولی مثلا من دانشجویی رو دیده بودم که دانشگاه خوارزمی قبول شده بود و بعد با سهمیه شاگرد اولی اومد دانشگاه امیرکبیر
----------------
البته خیلی تو قید و بند قانون نباشین!!! برین با خود دانشگاه ها صحبت کنید.
من یکی از دوستام کنکور روزانه قبول شده بود ولی نمی خواست دانشگاه بره، طبق قانون اون نمی تونست سال بعد کنکور بده، ولی رفت سازمان سنجش و مشکلش رو گفت .ازش یه پولی به عنوان جریمه گرفتن و گذاشتن سال بعد دوباره کنکور بده.
  • عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی