برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

پاک کردن صورت مسئله

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ

پارسال امتحانات ریاضی سال اول دبیرستان و درس هایی مثل زیست شناسی و فیزیک دوم دبیرستان یه صورت کشوری و هماهنگ برگزار شده بود که تعداد زیادی از دانش آموزان این دروس رو افتاده بودن.

امسال تونستیم با برنامه ریزی دقیق بر این مشکل فائق بیاییم و با برگزار نکردن امتحانات به صورت هماهنگ کشوری این مشکل هم حل شد.

--------------

فکر کنم قبلا این رو تو وبلاگ نوشتم سال ها قبل تلوزیون یه برنامه داشت به اسم پدر پادشاه، این پادشاه یه روز اومد تو مکتبخانه و فهمید بچه هاش تو درس ریاضی مشکل دارن. بعد گفت:" دستور می دهیم درس ریاضی را از مکتب خانه ها حذف کنن"

  • عباسی

نظرات  (۳)

سلام

میخواستم بپرسم در درس "فلسفه علم ریاضیات" چه مباحثی گفته میشه؟ ریاضیات هست یا شبیه درس تاریخ ریاضی هستش؟

پاسخ:
سلام. من این درس رو خودم نداشتم و نمی دونم مباحثش چیه ولی فکر کنم از نظر سختی یه چیزی  شبیه تاریخ ریاضی باشه
سلام استاد
این ترم درس چی ارایه کردین!؟
پاسخ:
سلام. من چند روزی نبودم و به خاطر این الآن دارم جواب می دم.
ریاضی 1، معادلات دیفرانسیل؛ آنالیز عددی و جبر خطی عددی
سلام استاد

این دو تا pdf باید برای اساتید و دانشجویان ریاضی جالب باشه

رتبه‌ ها و قبولی ریاضیات و کاربردها 93

http://www.parseh.ac.ir/sites/default/files/successes/riyazi.pdf


رتبه ها و قبولی ریاضی سال 92

http://www.parseh.ac.ir/sites/default/files/successes/riyazi92.pdf
پاسخ:
سلام. ممنون خیلی جالب بود و به درد دانشجوهایی که برای ارشد میخوان بخونن میخوره.
یه نکته خیلی جالب که واسه من داشت این بود که یک نفر با درصد منفی در دروس پایه و صفر درصد دروس تخصصی ارشد روزانه دانشگاه سبزوار قبول شده. اگر بعد از پاسخ به سوالات زبان اصلا به سوالات ریاضی جواب نمی داد رتبش بهتر میشد!!!  اگر ظرفیت های ارشد رو محدود نکنن هر روز کیفیت دانشجوهای ورودی میاد پایین تر و وضعیت بدتر هم میشه. بعضی از پایان نامه های ارشد که دفاع میشه به قدری بی کیفیت هستن که من حدس میزنم اگر یه دانش آموز سال سوم دبیرستان می خواست اون رو بنویسه می تونست بهتر بنویسدش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی