برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

فروش قسطی خودرو

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۱۷ ب.ظ

فروش اقساطی خودرو شروع شده و گویا روز اول هم استقبال خوبی شده.

ولی من همچنان بر سر موضع خودم که علت رکورد در خرید خودرو به کاهش جمعیت افراد 20-30 سال بر می گرده هستم. با گذشت مدت کوتاهی همگان خواهند فهمید که این کار هم تاثیر چندانی بر میزان خرید و فروش خودرو نمیذاره. من فکر می کنم هر هفته، 20 درصد از متقاضیان خرید خودرو قسطی کاهش پیدا  کنن. و اگر هفته  اول در حالت خوشبینانه مثلا 60000 (یا x تا) خودرو فروخته بشه در نهایت این طرح باعث فروش حداکثر 300 هزار (5x تا) خودرو میشه که کمتر از نصف  تولید یکسال کشور هست. که بخشی از این 300 هزار نفری که خودرو میخرن در واقع کسانی هستن که قرار بود در آینده خودرو بخرن ولی حالا به خاطر وام کمی زودتر میخرن و همین موضوع باعث میشه در چند ماهه آینده  رکود عمیق تری تو خرید و فروش خودرو ایجاد بشه.

با چند وقت صبر کردن، درستی این پیش بینی رو خواهید دید!!!

  • عباسی

نظرات  (۱)

اون بیچاره هایی که دارند با وام ماشین می خرند فکر میکنند می تونن در آینده این ماشین رو به همراه وامش بفروشند و به نوایی برسند ولی که میخره آخه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی