برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

viva barca

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

زمانیکه دانش آموز دوره راهنمایی بودم، دوستی داشتم که شدیدا طرفدار رئال بود و من هم بارسایی. اون موقع همیشه بعد از بازی رئال و بارسلون با هم بحث داشتیم. امشب که بارسا 4 تا به رئال زد من بعد از 12-13 سال یادش افتادم. نمی دونم کجاست ولی اگه بازی رو دیده باشه احتمالا اونم یاد اون روزها میفته!

-------------------

یادم آمد

شوق روزگار کودکی


مستی بهار کودکی

یادم آمد


آن همه صفای دل که بود

خفته در کنار کودکی


رنگ گل جمال دیگر در چمن داشت

آسمان جلال دیگر پیش من داشت


شور و حال کودکی برنگردد دریغا

قیل و قال کودکی برنگردد دریغا


به چشم من همه رنگی فریبا بود

دل دور از حسد من شکیبا بود


نه مرا سوز سینه بود

نه دلم جای کینه بود


شور و حال کودکی برنگردد دریغا

قیل و قال کودکی برنگردد دریغا


روز و شب دعای من

بوده با خدای من


کز کَرَم کند حاجتم روا

آنچه مانده از عمر من به جا


گیرد و پس دهد به من دمی

مستی کودکانه مرا


شور و حال کودکی برنگردد دریغا

قیل و قال کودکی برنگردد دریغا

--------------------------

شاعر این شعر؛ رحیم معینی کرمانشاهی همین 2-3 روز قبل از دنیا رفت.


  • عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی