برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

همین طوری 11

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۴ ب.ظ

1) تلوزیون داشت خبر پخش می کرد که  دانشمندان ساعت دقیقی ساختن که هر چند میلیارد سال فقط یک ثانیه عقب جلو میشه؛ این خبر رو به یه پیرمرد گفتم؛ گفت  که این که چیزی نیست  من در جوانی ساعتی داشتم که حتی یک ثانیه هم عقب جلو نمی رفت!!!

2) سوار تاکسی شدم؛ یه خانمه با پسر کوچیکش هم صندلی جلو نشسته بودن؛ خانمه به پسرش گفت " سرت رو بکش عقب؛ ترمز میزنه سرت میخوره به شیشه" (یعنی راننده ممکنه ترمز کنه و سرت بخوره به شیشه)؛ بعد پسرش گفت:" اگه ترمز منو بزنه منم ترمز رو می زنم!!!"

3) پسر بردارم 8 سالشه امروز بهم می گفت: صبح بلند شدم سحری خوردم؛ بهش گفتم مگه روزه می گیری، گفت: نه؛ ولی میخواستم ثوابش رو ببرم!!!

  • عباسی

نظرات  (۲)

سلام استاد
میشه آدم ارشد  یه گرایش محض بگیره و دکتری  یه گرایش کاربردی یا برعکس ؟
پاسخ:
سلام. از نظر قانونی که مشکلی نداره. اما بعضی از اساتید ترجیح می دن دانشجویی رو برای دکتری انتخاب کنن که قوق لیسانسش از نظر گرایش یکسان با دوره دکتری باشه. البته بعضی از اساتید اینجورین. ولی مثلا من خودم؛ لیسانسم ریاضی محض، فوق لیسانسم تحقیق در عملیات و دکترام انالیز عددی بود بنابراین تغییر گرایش از فوق به دکتری خیلی مشکلی ایجاد نمی کنه؛ تازه از نظر من بهتر هم هست.
1) :))
2) :)))
3) :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی