برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

چرا مردم جایی میرن عکس میندازن!!!

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ب.ظ

یه نفر واسم تعریف می کرد که چند ماه قبل یک مسافر عرب اهل عراق داشتم؛ ازم خواست که از قم ببرمشون اصفهان؛ بردمشون اصفهان و ازم خواستن ببرمشون باغ پرندگان اصفهان، همینکه رفتن داخل باغ پرندگان بعد از 20 دقیقه برگشتن و به من گفتن که بلیط پرواز داریم و باید بریم فرودگاه امام تهران. توی راه برگشت ازشون پرسیدم؛ شما که ساعت پروازتون رو می دونستید؛ اصلا ارزشش رو داشت که بابت 20 دقیقه رفتن به باغ پرندگان اینهمه راه رو برید و برگردید؟ بعد اون مسافر عراقی جواب میده:" همه فامیل های ما که تا حالا اومدن ایران همشون رفتن اصفهان رو هم دیدن؛  ولی چون ما یه خورده تنبلی کردیم تا روز آخر مسافرتمون فرصت نشد که اصفهان بریم؛ فقط روز آخر سریع خواستیم بریم اصفهان و باغ پرندگان چند تا عکس بندازیم تا به بقیه فامیل بگیم ما هم اصفهان رفتیم"!!!

  • عباسی

نظرات  (۲)

اون عراقیه که هدفش از عکس انداختن فقط دراوردن چشم فامیلاش بوده! 
ولی عنوان تون چرا مردم جایی میرن عکس میندازن. چرا نندازن.. خیلی کیف داره!
اصن مسافرت خودش ی طرف عکس هاش ی طرف!
البته بگم من یا از خانواده عکس میگیرم یا از خود طبیعت!
ولی الان یکی از دلایل زیاد عکس گرفتن پروفایل مردمه!!! 
من عکس هایی که در مسافرت از خودم گرفتمو به هدف پروفایل گرفتم ولی معمولا از عکس خودم خوشم نمیاد!
یکی از دوستان قدیمیم گفت عکسای گالری تو بده ببینم! دادم ببینه میخندید!!
گفت جوری از بقیه  عکس داری و بقیه جوری راحتن  انگار گوشی اوناست حالا یه عکسم با تو گرفتن!!!
سلام
آخه میدونید چیه ، الان همه چیز شده عکس همین ایرانی ها رفته لبه پرتگاه وایستاده سلفی گرفته که بگه کوهنوردم میزاره انیستاش  یا یه پروسه ای هم مد شده بود که منو یه ننه بزرگ مهربون ، منو دلقک رستوران فلان رستوران من سر قبر فلانی مثلأ بگن کمان دار فرهیختگی هستم ما اصلأ باکلاس بودن و لاکچری بودنو داغون کردیم به روووووووووز به رووووووووووز اصلأ اینو از ما برداشتند
ر کاری می کنند چیک چیک عکس می گیرند بزارن انیستا یا به اقوامشون نشون بدن دلشون ضعفففففففففف بره بهشون حسودی کنند بعد توجه کردید همه خوش آب و رنگن ، همه چی عالیه که اینا عکس بگیرن حشو نداره نقطه طلایی هم برندهای لیاسشون و پپرونی مامان پزشون با جعبه های پیتزا کنجد تهرون تو چالوس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی