برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

مریم میرزاخانی در گذشت

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۱ ب.ظ

مریم میرزاخانی درگذشت. میرزاخان ریاضیدانی بزرگ بود که به سرنوشت بسیاری از نام آوران ریاضی که در سنین پایین درگذشتند مثل ریمان؛ آبل؛ گالوا دچار شد.

انگار همین دیروز بود که خبر موفقیتش در کسب مدال فیلدز رو شنیدم و حالا باید خبر درگذشتش رو منتشر کنم.

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست.
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد


روحش شاد.

  • عباسی

نظرات  (۳)

بازار یابی شبکه ای ب طور مرموزی برام گنگه!
یک نکته مهم...
باید دید فشاری که از کار در مدت خاصی افراد متحمل میشن ب سودش می ارزه؟
بنظرم تلاش در چنین شبکه هایی جون کندنه (با عرض معذرت) 
یکی از دوستانم 1سال ب هربهانه سعی کردن منو دعوت کنه! 
ولی در اخر ب یک نتیجه رسوندمش و اونم اینه اگه خواستم خودم مشتری تون میشم اما همکاری هرگز!
یک بار دیگه میگم... تلاش در چنین شبکه هایی جون کندنه! واقعا جون کندنه!
اخه تلاشی ک فرد برای مثلا رسیدن به درامدی خاص در شبکه بازار یابی میکنه همونو برای یک شغل مستقل دیگه ای بکار ببره قطعا موفق میشه.
من ب بازاریابی شبکه ای مشکوکم!
سلام. استاد من فایل صوتی سمینار شما که مربوط به گلد کویست بود گوش دادم و حس میکنم چیزی که شما روش تاکید کردین که باعث ضرر شخص میشه یکی شرط تعادل بازوی راست و چپ بود یکیشم دو دویی بودن سازمان بود. چیزایی که تو بازاریابی شبکه ای وجود نداره. به نظر شما شرکت های بازاریابی شبکه ای هم برای اشخاص ضرر آفرین هستن؟ اگه اطلاعات درباره شرکت ها خاستین بنده در خدمتم. چون من به تازگی دعوت شدم و ته تمام پلن ها رو درآوردم که ببینم به صرفه م هست یا نه. و تا الان به چیز بدی برنخورده بودم که دوستم فایل صوتی رو بهم داد. حس میکنم قضیه هرمی ها کلا متفاوته. شما چه نظری دارین؟
پاسخ:
سلام. نظر من همونه که ویکیپدیا نوشته:
"تحقیقاتی توسط آژانس‌های نظارت بر مصرف‌کننده به طور مستقل، نشان داده بین ۹۹ تا ۹۹٫۹ درصد از افراد شرکت کننده در بازاریابی شبکه در واقع پول از دست می‌دهند."
سلام
من هنوز خبر سرطانشون رو باور نکرده بودم ک هم اتاقیم تا رسیدم گفت پروفسور میرزاخانی فوت کردن.
چقدر حیف ... چقدر بدکه ریاضیات ایشونو نداشته باشه.
خدارحمتشون کنه
افسوس...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی