برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

آیا هزینه برای بهداشت منطقی هست؟

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۴۰ ب.ظ

آیا واقعا این هزینه ای که انسان ها برای بهداشت می کنن منطقی هست؟

این هم وطن عزیز  60 سال هست حمام نرفته و اصلا بهداشت را هم رعایت نمی کنه و تو این سن ( 82 سالگی) خیلی هم سالم و سرحال به نظر میرسه!!! من فکر می کنم رعایت بهداشت از یک حدی بیشتر نه تنها کمکی یه سلامتی نمی کنه بلکه باعث میشه سیستم ایمنی بدنمون تضعیف بشه و بیشتر مریض هم بشیم.

من یک نفر رو می شناسم که همیشه میوه ها رو نشسته می خوره و می گه اگر میوه رو بشوری طعمش میره؛ خیلیم آدم سرحال و سالمی هست. به نظر میرسه خود این صابون ها و شامپوها و مایع ظرفشویی ها و حتی کلری که به آب بایت تصفیه زده میشه بیشتر بیماری زا هستن تا کمک کننده در برابر بیماری ها.

چند وقت قبل با یه نفر صحبت می کردم کلی در مورد اینکه آدم باید چه کارهایی رو موقع حمام کردن رعایت کنه تا سرما نخوره برام صحبت کرد و گفت خودم اینا رو رعایت می کنم و فقط سالی دوبار سرما می خورم؛ روم نشد بهش بگم من هیچکدوم از این کارهایی که گفتی رو رعایت نمی کنم و 2 سالی یه بار سرما می خورم!!!

  • عباسی

نظرات  (۲)

سلام
خیلی آدم عجیبیه این آقایی ک 60 سال حمام نرفتنو تحمل کرده!
بنظرم هزینه برای بهداشت واقعا منطقیه، ولی قبلش باید اون طرز مراقبتو یاد گرفت!
...
من مشکلم با واکسنه!
آقای پدر خیلی لطف کردن بدون هماهنگی! اومدن گفتن بیا بریم واکسن انفولانزا بزنیم! :|
آخه سال پیش هم زدم ولی چه آنفولانزای قهاری گرفتم!
ولی واقعا دیگه نمیشد خیلی اعتراض کنم! و همگی هم رفتیم زدیم! از همون لحظه تزریق دمای بدنم رفت بالا!
تا این ساعت الان هممون آنفولانزا گرفتیم!
من زودتر از همه بدنم واکنش نشون داد. بابام اول شب اومد دست زد رو شونه م گفت تو تب شدید کردی؟
گفتم بله ! گفت منم تب کردم! و بعد بقیه... خخخخ
واقعا چرا واکسن؟ داشتم زندگیمو میکردم! :)))))
همه چیزایی که گفتین درست هست. من چیزای زیادی در مورد همین پست شما و اینکه بدن میتونه با خود ایمنی از بیماری جلوگیری کنه خوندم. خیلی زیاده نمیشه اینجا نوشت ولی شاید جالبترینش که از یه دکتر شنیدم این بود که میگفت یه "نقل" هست که اردشیر بابکان برای اینکه هیچ کس نتونه با زهر اون رو بقول خودمون ترور کنه همه سموم رو روی خودش امتحان میکرده و مصرف میکرده تا در برابر اون ایمن بشه. در آخر هم وقتی در جنگی شکست میخوره با هر سمی سعی میکنه خودکشی کنه موفق نمیشه. آخرشم با خنجر خودش رو میکشه. این جور که من فهمیدم این مطلب شما جزء چیزایی هست که طب مدرن و سنتی روی اون توافق کامل دارند و ممکن هست بیچاره وسواسی ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی