برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

شیفت عصر!!!

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۲۳ ب.ظ

حدود2 ماه قبل تو سیستم برای تعویض کارت ملی وقت گرفتم. امروز وقتش بود. تو سیستم دو تا انتخاب بود یکی شیفت صبح و یکی هم شیفت عصر چون شیفت صبح پر بود. من مجبور شدم شیفت عصر رو انتخاب کنم. امروز بعد از  ظهر رفتم به ادرسی که تو سایت گفته بود. بعد اونجا بهم گفتن ما اصلا شیفت عصر نداریم!!! تا ساعت اداری یعنی 3 کار می کنیم  ( که اونم باید اول صبح بیایی وقت بگیری براش) وبعد هم تعطیل. گفتم پس چرا نوشتید مراجعه در شیفت عصر!!! گفتن که یه اشتباهی هست که تو زمانبندی شده و چند ماهه که اصلاح نشده و هر روز عصر هم کلی مراجعه می کنن و می گن ما شیفت عصر وقت داریم!!!

به نظر شما این راحت تر نیست که برن تو سامانه و سیستم عصر رو برای این مرکزی که من رفته بودم غیر فعال کنن تا اینکه یه نفر رو بزارن بعد از ظهر بیکار اونجا بشینه و به مراجعین بگه شیفت عصر نداریم؟!! 


  • عباسی

نظرات  (۱)

سلام
تنها چیزی که میشه گفت:
:/

...............
واقعا جای تاسف داره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی