برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

باید بزرگ فکر کرد.

شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۷ ب.ظ

تیم ملی کره جنوبی در گروه خودش سوم شد و تیم ملی آلمان رو شکست داد. اما در برگشت این تیم به کره جنوبی؛ مردم از عملکرد تیم کشورشون اصلا راضی نبودن و با تخم مرغ از اعضای تیمشون استقبال کردن.

-----------------------

این یعنی مردم کره به کم قانع نیستن، اونها با یک برد جلوی آلمان (قهرمان 4 دوره جهان) از خود بیخود نمیشن. اما ما به حداقل ها قانعیم با یه برد شانسی جلوی تیمی که اولین بارش هست تو 20 سال اخیر اومده جام جهانی و یک تساوی جلوی پرتغال (تیمی که فقط یه بار یورو رو برده و تا حالا قهرمان جهان نشده) از شادی در پوست خود نمی گنجیم. این میشه که ما به پراید قانع میشیم اونا هیوندا میسازن, ما گوشی جی ال ایکس میسازیم اونا گوشی سامسونگ!!!

 


پ ن: چقدر این جمله از شادی در پوست خود نمی گنجیم رو دوست دارم. این جمله ای بود که توی درس داستان پرواز در کتاب فارسی  سوم دبستان اون موقع ها بود. وقتی که هواپیمای برادران رایت پرواز کرد، توی کتاب فارسی نوشته بود." آن ها از شادی در پوست خود نمی گنجیدند". خیلی درس قشنگی بود.  یه تعدادی از درس های قشنگ اون دوره ها دیگه از کتاب ها حذف شد مثل داستان پرواز (برادران رایت)، اختراع تلفن ، اون درسه که بود در مورد درخت سکویا و .. یادش به خیر

  • عباسی

نظرات  (۲)

سلامی از ته جان استاد
بعد از گذشت اندکی سال یک دفعه به وبلاگ شما رسیدم...
چون مشغله یا بهتر بگم روزمرگی های غالب شده بر ما نمیگذاشت تا از نوشته های شما بهره ببریم...
واقعا دلتنگ تون هستم...

دانشجوی ورودی 90 دانشگاه قم

یاعلی
پاسخ:
سلام. ممنون. ان شالله که موفق باشید.
سلام باهاتون موافقم.
در مورد پی نوشت:
الان ک پست تون رو خوندم لحظه‌ای ک در ابتدایی این جمله رو خوندم و سعی میکردم تصور کنم چجوری میشه یعنی آدم از شادی توو پوست خودش نگنجه افتادم.. جالب بود.
(البته من تصورات منطقی زیادی داشتما مثلا شبای تابستون ک پیش بابام توی ایوان میخوابیدم ستاره ها رو ک نگاه میکردم ی دفعه به سرم زد که یعنی الان جایی هست شب نباشه؟؟ اون موقع من هنوز پیش دبستانیم نرفته بودم و کسی واسه م تعریف نکرده بود زمین گرده و اصلا چی میشه روز و شب میشه از بابام ک پرسیدم گفت بابا بخواب الان همه جا شبه همه هم خوابن!!! ولی من باور نکردم!!!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی