برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

پارس جنوبی - پیکان      پیش بینی: تساوی

                                نتیجه واقعی: پارس جنوبی ۳ - پیکان 1

 

گل گهر - ماشین سازی       پیش بینی: ماشین سازی با اختلاف یک گل پیروز میشود.

                                      نتیجه واقعی:  گل گهر ۱- ماشین سازی ۰

 

تراکتور -  شهر خودرو         پیش بینی: تساوی

                                    نتیجه واقعی: تراکتور ۳- شهر خودرو ۱

 

صنعت نفت - سپاهان        پیش بینی: سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود. (بازی رو ز شنبه است)

                                    نتیجه واقعی: صنعت نفت ۴ - سپاهان ۲

 

پرسپولیس - نساجی        پیش بینی: پرسپولیس با اختلاف دو گل پیروز میشود. (بازی روز جمعه است)

                                   نتیجه واقعی: پرسپولیس ۱ - نساجی صفر

 

پیکان- تراکتور          پیش بینی:  تراکتور با  اختلاف یک گل پیروز میشود. (بازی روز شنبه است)

                               نتیجه واقعی:  پیکان ۲- تراکتور ۳

 

این پیش بینی ها با الگوریتم اصلاح شده است.

 پ ن: با توجه به اینکه کسی مسابقاتی که گذاشته بودم رو پیش بینی نکرده بود، من نمی تونم عملکرد الگوریتم رو بسنجم.

 

پ ن ۲: من امروز یک اشکالی در محاسباتم پیدا کردم و اون رو هم برطرف کردم. اون روز که برای آخرین بار برنامه رو اصلاح میکردم یه جایی یک منفی اشتباه گذاشته بودم که باعث شده بود پیش بینی ها تا حدی دچار خطا بشن. (مثلا وقتی اون منفی اشتباه رو برداشتم پیش بینی نتیجه تراکتور -شهر خودرو برتری با اختلاف یک گل تراکتور رو نشون میده)

  • عباسی

نظرات  (۱)

  • حسین رئیس محمدی
  • با این روش آیا میشه نتیجه رو با گل ها پیشبینی کرد؟ یا فقط برنده و بازنده رو نشون میده؟

    پاسخ:
    روش پیش بینی میکنه چه تیمی با چه اختلاف گلی برنده میشه، اما نتیجه دقیق رو نمیگه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی