برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

نمونه سوال درس مبانی آنالیز ریاضی

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۵۰ ب.ظ

چند تا از تمرینات فصل دوم کتاب اصول آنالیز ریاضی رودین رو حل کردم که میتونید از اینجا دانلود کنید. چون تایپ ریاضی وقت گیره امکان حل سوال بیشتر نیست.

  • عباسی

نظرات  (۴)

سلام خسته نباشید استاد
چند سوال از توپولوژی پایه دارم،امکان جواب دادن ب انها رو دارید؟
پاسخ:
سلام. بستگی داره سوالت چی باشه؟ سوال توپولوژی رو بهتره از استادای انالیز بپرسید. من کارم آنالیز عددیه.
استاد دستتون دردنکنه ممنون.
ممنون استاد
استاد میتونین با خودکار مشکی روی کاغذ سفید حل کنین و ازش با موبایل عکس بگیرین. فکر کنم زودتر انجام بشه. البته اگه بتونین گوشی رو یا رم اون رو به کامپیوتر وصل کنین.
ولی فکر کنم خواسته زیادی باشه. بیخیال
پاسخ:
گوشی من چنین امکاناتی رو نداره!!!
البته ترم قبل هم که یکی از دانشجوها با موبایلش از روی نمونه سوالات آنالیز عددی عکس انداخته بود کیفیت عکس ها خوب نبود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی