برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

سوال ریاضی عمومی 3

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ق.ظ

یک سوال دیگه از کنکور کارشناسی ارشد ریاضی سال 91 میزارم. البته دیگه این سوالها رو به سختی و آسونیشون توجه نمیکنم، چون به غیر از اون سوال اول که گذاشتم بقیه سوالات تقریبا تو یه رنج قرار دارن. اگه شما هم سوالی از کارشناسی ارشد دارید که فکر می کنید سوال خوبی هست، سوال رو واسم ایمیل کنید تا من جوابش رو رو وبلاگ بزارم. البته فقط سوال تستی همراه با گزینه ها رو بفرستید و مشخص کنید مربوط به کدوم آزمون و مربوط به چه سالی است.

این سوال زیر رو میتونید با استفاده فرمول استرلینگ (من این فرمول رو داخل همه کلاس های ریاضی 2 میگم) حل کنید. البته بدون استفاده از فرمول استرلینگ و با کمی دقت هم میتونید سوال رو حل کنید. من تا فردا یا پس فردا جواب سوال رو زیر همین مطلب توی ادامه مطالب میزارم.

جواب سوال رو به 3 روش میتونید از اینجا دانلود کنید.

  • عباسی

نظرات  (۳)

استاد این طور پست ها خیلی عالیه ! مخصوصا راه حل تستی . بازم بذارید ممنون

سلام استاد
فک کنم جواب سوالو به این صورت بش حدس زد:
چون سرعت رشد مخرج بیشتر از  توان هستش پس تنه گزینه ی درست گزینه ی 1 میتونه باشه
پاسخ:
سلام.گزینه 1 درسته

سلام استاد گزینه 4جواب هست؟

من بااستفاده از فرمول استرلینگ وقتی ک درحالت بیشینه هست فکرمیکنم جواب سوال گزینه4هست.

پاسخ:
سلام، نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی