برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

شاهکار مایکروسافت

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ

این شاهکار مایکروسافت رو اینجا ببینید.


  • عباسی

نظرات  (۱)

چقد عالی
ولی من اصن از دیدنش حیرت زده نشدم
آخه من و داداشم خیلی چیز ها رو توصر میکردیم اگه اتفاق بیفته چی میشه!!!! (شاید8 یا 9 سال پیش در مورد موضوع این شاهکار باهم صحبت کردیم امروز که این شاهکارو بهش گفتم یاد همون روزی افتاد که در موردش هم تصوری!!! :) کردیم
البته خیلی چیزای دیگه که میرفتم ازش بپرسم با هم تصورش کنیم به واقعیت تبدیل شده بازم دوست دارم چیزهایی که دوست دارم و هنوز به واقعیت تبدیل نشده رو تصور کنیم:)
(ولی این مورد رو دوست دارم بتونم امتحانش کنم :) )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی