برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

باز پایان ترم؛ باز دردسر با سایت گلستان

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ق.ظ

امروز باز هم سایت گلستان بالا نمی اومد. این سایت گلستان تبدیل به یک آبروریزی برای آموزش عالی تو ایران شده؛ من نمی دونم چرا جمعش نمی کنن!!! تو سال های 86- 87 دانشگاه امیرکبیر یک پورتال مخصوص خودش داشت که عالی کار می کرد. نمی دونم هنوز هم اون هست یا نه؟ ولی سیستم خوبی بود و میشه این سیستم نفتی گلستان فعلی رو با اون جایگزینش کرد!!!

  • عباسی

نظرات  (۲)

سلام استاد برگه های انالیز عددی رو تصحیح کرد؟الان سیستم گلستان درست شده

پاسخ:
سلام. نه برگه های انالیز عددی رو تصحیح نکردم
کلا این چند روز که یکی در میون گلستان خراب هست یاد شما بودم، چون ماهم خیلی حرص میخوریم مثل امروز صبح که خراب بود و یهو درست شد. 
پاسخ:
من الآن چک کردم. همچنان مشکل پابرجاست!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی