برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

سایت پلیس (اینبار پلیس راهور)

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ب.ظ

الآن به سایت پلیس راهنمایی رانندگی مراجعه کردم تا میران جریمه های رانندگیم  رو بفهمم. و وقتی که وارد بخش استعلام میزان تخلفان رانندگی شدم؛  سایت بالا نیومد!!! 

امشب که سایت بالا نیومد؛ ولی این سایت یه ایراد دیگه هم داره اونم اینه که وقتی شما جریمه ای رو پرداخت می کنید بلافاصله اون جریمه از تخلفات شما حذف نمیشه و حذف شدنش چند روز طول می کشه!!! اینکه جریمه هایی که انجام شده چند روز بعد تو سایت پلیس ثبت بشه کاملا طبیعیه (چون بالاخره بعضی از قبض ها دستی صادر میشن و اطلاعاتشون بعدا وارد سایت پلیس میشه)؛ اما اینکه بعد از پرداخت جریمه چند روز طول میکشه تا جریمه های پرداختی از تو این سایت حذف بشن غیر طبیعی هست و باید بلافاصله پاک بشن!!!

--------------

راستی دو گیگ اینترنتی رو که قرار بود بابت سرشماری اینترنتی بدن؛چی شد؟ دادن یا نه؟


-------------

پ ن: امروز به سایت پلیس راهنمایی و رانندگی رفتم مشکلی نداشت. گفتم این رو اینجا بگم تا بی انصافی نشده باشه!!!

  • عباسی

نظرات  (۲)

شاتل که دو گیگ رو داد، منتها چند روزه بود و مصرف نمیکردی میسوخت. 
  • اسماعیل بهری
  • سلام
    سر کاری بود ندادن
    (من برا برادرام هم ثبت نام کردم به امید اینترنتی که قرار بود بدن ولی...)
    فک کنم این طرح را شایعه کردن تا ملت اینترنتی ثبت نام کنن تا پول کمتری صرف مامورین سر شماری بدن.
    پاسخ:
    سلام. اون از سایت پلیس؛ اینم از دو گیگ ترافیک اینترنت مرکز آمار!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی