برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

چهل و نهمین دوره کنفرانس ریاضی ایران

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶ ب.ظ

این چند روزه توی 49 امین دوره کنفرانس سالانه ریاضی ایران بودم. اگه بخوام صادقانه بگم، خیلی کنفرانس بی کیفیتی بود!!!  پارسال همدان بهتر بود.

------------

ابته برای من یه حسن داشت. چون کنفرانس تو علم و صنعت برگزار میشد، من بعد از 3 سال دوباره رفتم خوابگاه و خوشبختانه یکی از دوستان هنوز تو همون اتاق ما تو خوابگاه ساکن بود. و باعث شد برم اون اتاق و کلی خاطره برام تجدید شد.

  • عباسی

نظرات  (۱)

سلام
استاد محیط خوابگاهی برای دانشجوهای دکترا چجوریه؟؟؟
محیط خشک یا محیط پویا؟؟؟


ما تو کارشناسی چون نزدیک یه هفته قم میموندیم خیلی عشق و حال میکردیم...
پاسخ:
سلام.
به نظر من هیچ دوره‌ای، دوران دبیرستان و لیسانس نمیشه. توی اون سنین که اوایل جوانی هست، به لیل ترشح بیشتر برخی از هورمون ها در بدن؛ انرژی و شادابی بدن خیلی خیلی بالاست. به هر حال شادابی که یک فرد لیسانس تو 20 سالگی داره رو نمی تونه یک دانشجوی دکتری 30 ساله داشته باشه. مسلما دوران خوابگاه لیسانس جذاب تر از دوره دکتری است. اما دوره دکتری هم حسن های خودش رو داره. به خصوص تو سال های اخیر که شرایط جذب دانشجویان دکتری به عنوان هیات علمی خیلی سخت شده؛ توی خوابگاه های دوره دکتری احتمالا پر از ایده های کارآفرینی هست که دانشجوها دور هم میشینن و دائما نقشه های مختلفی رو می کشن. ادم تا وقتی خوابگاهه آرزوش اینه زودتر خوابگاه تموم بشه تا از شرش خلاص شه، وقتی دوره خوابگاه تموم میشه همش حسرت اون موقع ها رو میخوره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی