برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

قصه های مجید

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۵۸ ب.ظ

اگر از من بپرسن که بهترین سریالی که تا به حال در تلوزیون ایران درست و پخش شده چیه؟ من قطعا خواهم گفت:" قصه های مجید". مجید (مهدی باقربیگی) خیلی بزرگ شده و عکس حالاش رو میتونید اینجا ببینید.

خوبی مجید این بود که یک نوجوان کاملا معمولی بود، گاهی دروغ می گفت، گاهی نمراتش بد میشد، گاهی جوانمردی میکرد، گاهی میترسید و گاهی شجاع بود. درست مثل همه ادم ها.

----------

گفتم مجبد گاهی شجاع بود یاد یه فیلم مستند افتادم. چند وقت پیش یه فیلم مستند دیدم در مورد اینکه یه تعداد محقق میخواستن بدونن ساعت بیولوژیک بدن چطور کار می کنه. از یک نفر خواستن بره تنها توی یک غار کاملا تاریک و چند هفته تک و تنها تو اون غار بمونه، هر روز یکبار باهاش داخل غار تماس می گرفتن و ازش میپرسیدن به نظرت الآن ساعت چنده؟ من برام موضوع فیلم خیلی مهم نبود، بیش از موضوع فیلم دل و جرات اون شخص بود که بدون هیچ ترسی چند هفته تک و تنها توی یه غار تاریک موند!!!

  • عباسی

نظرات  (۳)

 من در میان موجودات از گاو خیلی می‌ترسم. زیرا عقل ندارد و شاخ هم دارد
چقدر عجیب
سلام
در مورد قصه‌های مجید که واقعا عالی بود.. بعد از پخش برنامه‌ش جذابیتش واسم این بود که تو خونمون مجید داشتیم و من دوس داشتم با مجید داخل سریال مقایسه‌ش کنم!!!(که هیچ شباهتیم نداشتن دی:)
.......
ببخشید واسه من سوال شد اونوقت اون آدمه میتونس بگه ساعت چنده؟
آخه من شبایی که نخوابم وقتی وقت گیربیارم میخوابم وقتی بیدار میشم اصلا نمیدونم الان تو الانیم یا فرداییم :|
پاسخ:
سلام. بعد از چند روز اون شخص روز و شب رو قاطی کرده بود و مثلا روز بهش پیام میدادن الان به نظرت ساعت چنده؟ می گفت نصف شب هست و نصف شب بهش پیام میدادن الان چه زمانی هست؟ می گفت روزه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی