برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

تلاش

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۵۷ ب.ظ

روزی دو دوست توی یه جنگل قدم میزدن که یه شیر جلوشون در میاد، یکی از اونها شروع میکنه به سفت کردن بند کفشش، دوستش میگه ، داری چی کار می کنی؟ تو که نمی تونی از شیر جلو بزنی و این جواب میده: من که نمیخوام از شیر جلو یزنم، فقط کافیه بتونم از تو جلو بزنم! (این رو چند سال پیش توی یک وبلاگی خونده بودم ولی الآن آدرس اون وبلاگ بادم نیست که بهش ارجاع بدم.)

----------

وقتی که مشکلات بوجود میاد، یه عده از آدما سریع شروع میکنن به محکم کردن بند کفش هاشون ولی عده ای دیگه شروع میکنن به ناله کردن الکی و در نهایت هم حسادت اون کسانی رو میکنن که رفتن و بند کفش هاشون رو محکم بستن!!! 

---------------

این پست خیلی طولانی تر از این بود، ولی خیلی مطالبش رو بعد از نوشتن پاک کردم!!!


  • عباسی

نظرات  (۱)

پست خوبی بود..
ولی اون کسیم که ناله میکنه نه تنها کمکی به خودش نمیکنه تازه به اون یکیم که داره تلاش میکنه مثه مته میرن رو مخش که تو هم نمیتونی!!!!!!
چند وقت پیش تصمیم گرفتم چند کیلو از وزنمو هم با سرعت هم در زمان کوتاهی مثلا ۱ماه کم کنم! این خیلی مثال ساده ای هس!
یه نفر که اراده ای توو این زمینه نداشت ۱ ساعت حرف زد که بگه نه نمیشه!
رفتم از مربی ورزشیم پرسیدم خوب براش توضیح دادم میخوام چکار کنم گفت تو آمادگی شو داری ولی برای یه آدم معمولی قطعا نمیشه و کلا گفت بعیده بتونم روزی ۳۰۰ تا ۴۰۰ گرم کم کنم!!!! دیدم فقط خودممو خودم! تلاشمو شب و روز کردم تا بهشون ثابت کنم وقتی خودشون اراده ای ندارن دلیلی نمیشه بقیه رو هم بخوان از کارشون بازبدارن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی