برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

همکاران علمی من!!!

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۱۲ ب.ظ

کارل فردریش گاوس بزرگترین ریاضیدان همه تاریخ بوده (البته از نظر من و خیلی های دیگه) و امروز متوجه شدم که گاوس میتونه همکار من!!! محسوب بشه.

من با تومی الفوینگ مقاله دارم، تومی با یعیر سنسور مقاله داره، یعیر با هانس اشنایدر مقاله داره، هانس با الکساندر استروفسکی مقاله داره، الکساندر با ادموند لاندو مقاله داره.  ادموند هم با برنارد ریمان مقاله داره و برنارد ریمان هم با کارل فردریش گاوس مقاله داره.

واقعا افتخار بزرگی نصیب گاوس شده!!!

انیشتین هم همکار من محسوب میشه!!!

من با تومی الفوینگ مقاله دارم، تومی با جین گلوب مقاله داره، جین با جرج فورسیت مقاله داره، جرج با ارنست استراوس مقاله داره و ارنست هم با آلبرت انیشتین.

----------

متاسفانه نیوتن از این شانس محروم بود که همکار من محسوب بشه!!! ولی باز دست نیوتن درد نکنه، انیشتین و گاوس هی میخوان خودشون رو به من بچسبونن از اعتبارم سو استفاده کنن. دی

mathscinet سایت فوق العاده ای هست که کلی اطلاعات میتونه به شخص بده، از جمله همون اطلاعاتی که من بالا نوشتم.



  • عباسی

نظرات  (۲)

یعنی دوست منم که شما استاد راهنماشونین میشه دانشجوی همکار انیشتین و گاوس؟؟؟
.
.
‌.
از همین تریبون به همین دوستم اعلام میدارم ببینمت مردی دی:
پاسخ:
بله او هم محسوب میشه!!!
پس با این تفاسیر منم شاگرد همکار انیشتین و گاوس بودم
🙂🙂
پاسخ:
بله اسماعیل، انیشتین و گاوس همکار شما هم محسوب میشن!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی