برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

عجب بلبشوییه!!!

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۱۰ ب.ظ

از یک طرف همش از مردم حواسته میشه از پیام رسان های داخلی استفاده کنن و از طرف دیگه این پیام رسان های داخلی کار نمی کنن، چند روزه تلاش میکنم ایتا رو نصب کنم، اما همش پیام میدهد به دلیل ارتقا سرور از پذیرش اعضای جدید معذوریم.

  • عباسی

نظرات  (۱)

  • محمد اسماعیل حسنی
  • من غیر از ایتا و سروش از همه نرم‌افزارها و سرویس‌های ایرانی استفاده می‌کنم و راضی‌ام. این دو تا رو استفاده نکنین خوب

    پاسخ:
    متاسفانه من برای کاری باید از ایتا استفاده کنم که ایتا هم کار نمیکنه یعنی عضو جدید قبول نمی کنه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی