برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

مارادونا هم مرد.

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۰ ب.ظ

دروه ابتدایی و راهنمایی یه دوست صمیمی داشتم به اسم مهدی. این بنده خدا یکبار از تلوزیون فیلم گلی رو که مارادونا با دست به انگلیس زده بود رو دیده بود. بعد از اون دیگه ما با این مهدی ماجراها داشتیم، چون توی هر بازی سعی میکرد، یک گل با دست بزنه، تا مثل مارادونا بشه، البته تا میخواست دست به توپ بزنه، ما همه زود متوجه میشدیم و خطای هندش گرفته میشد!!! البته مهدی از رو نمی رفت  بعد از هر بازی ادعا میکرد که تونسته چند گل با دست بزنه بدون اینکه بقیه بفهمن!!! ماردونا مرد، اما خدا رو شکر این دوست ما مهدی هنوز زنده است و میتونه راهش رو ادامه بده.

 

این هفته ایلان ماسک عزیز به دومین فرد ثروتمند دنیا بعد از جف  بزوس(مالک آمازون) تبدیل شد. انصافا حقش هست که نفر اول بشه، خیلی آدم کار درستیه و من قبولش دارم. اگر خواننده این وبلاگ باشید، میدونید که من چقدر این ایلان ماسک رو دوست دارم. کلا همه ایده هایی رو که من دوست داشتم دنبال کنم، ایلان ماسک داره با قدرت دنبال میکنه و من هم میتونم با خیال راحت منتظر دیدن نتایج کار ایلان ماسک باشم.

چند روز قبل ادعا کرده بود، که تا سال ۲۰۵۰، یک میلیون نفر رو در مریخ ساکن میکنه! خیای حال میده این کار رو بتونه بکنه.

  • عباسی

نظرات  (۱)

سلام

 

واقعا نگاهش به مسائل خیلی جالبه 

البته جرات انجامش هم داره که میتونه موفق بشه

واقعا درجه یکن ایشون

پاسخ:
سلام. 
بله، آدم خیلی ریسک پذیری هست، و شجاعت زیادی توی ریسک روی سرمایه اش داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی