برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

یاد ایامی که داشتیم!

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۱۲ ب.ظ

بچه که بودم یه توپ پلاستیکی می آوردم خونه و توی ذهنم بین کشورها مسابقه برگزار میکردم. یعنی مثلا مسابقه رو پایی میدادم و هر بار به جای یک کشور روپایی میزدم. 12 تا کشور رو به 4 تا گروه سه تیمی توی ذهنم تقسیم کرده بودم:
گروه یک: امریکا، ژاپن، آلمان
گروه دو: روسیه، مالزی، بوتسوانا

گروه سه: عربستان، عراق، ترکیه
گروه چهار: ایتالیا، برزیل، ایران
 هنوز هم بعد از گذشت حدود 30 سال گروه بندی خیلی خوب یادم مونده. 
خلاصه این تیم ها با هم مسابقه میدادن و یک تیم بالاخره قهرمان میشد. البته به طرز عجیبی همیشه ایران قهرمان میشد! مثلا اگر مسابقه روپایی بود و توی نوبت ایران توپ زود می افتاد زمین، توی ذهنم یک بهانه برای این موضوع می تراشیدم و دوباره برای ایران روپایی میرفتم تا ایران قهرمان بشه. یادش به خیر چه لذتی داشت این مسابقات ذهنی- عملی و بعدش دیدن بامزی قوی ترین خرس جهان 

=======

البته من اون بازی ذهنی رو توی همون دوران کودکی رها کردم، اما بسیاری از مسولین در ایران هنوز هم مشغول  بازی های ذهنی شون هستند و در تصورات اونها ایران دائما در حال پیروزی بر رقبا در تمام زمینه ها و موفقیت های پی در پی است.

  • عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی