برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

دولت الکترونیک در ایران

يكشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۴:۴۶ ب.ظ

دیروز حضوری رفتم اداره برق درخواست کنتور بدم.

کارمندش میگه درخواست کنتور غیر حضوری شده و نباید مراجعه کنی و باید تلفن بزنی!

تلفن زدم! در تلفن گفتند باید برای کارشناسی شدن ساختمان 30 هزار تومن بریزی! اما باید یک روز صبر کنی تا لینکش را برایت پیامک کنیم!

امروز خودشون تماس گرفتن و گفتند که سامانه پیامکی شون خراب شده و لینک نمی فرسته، گفتن من یادم باشه که بعد از تعطیلات عید فظر زنگ بزنم و بهشون یادآوری کنم که لینک واریز رو (در صورت درست شدن سامانه ارسال پیامک) برای من بفرستند!

====

به نظرم ما خودمون رو با این سیستم های غیر حضوری مسخره کردیم! اولا که اطلاع رسانی درستی وجود نداره، بنابراین ما باید به صورت حضوری به سازمان مربوطه بریم و بعد ما بگویند به خانه بروید سیستم غیر حضوری است! ثانیا توی سیستم حضوری راحت همونجا ۳۰ تومن میدادم و خلاص میشدم بهتر از این بود که در سیستم غیر حضوری و دولت الکترونیک!!! چند روز منتظر ارسال لینک از طریق پیامک باشم.

 

  • عباسی

نظرات  (۱)

واقعا مسخره‌ست :)

پاسخ:
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی