برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

یاد باد آن روزگاران یاد باد

دوشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴ ق.ظ


عکسی که دارید توی بالا می بینید و نوابغی که توش میبینید من و معلم مون و هم کلاسی هام در  اول ابتدایی ( کلاس اول جیم مدرسه امام محمد تقی (ع) سال ۱۳۶۹) هستند. امروز این عکس رو یکی از هم کلاس های اون دوران برام فرستاد. اسم بعضی از همکلاس ها هنوز یادمون بود:
۱- احمد غلامی
۲- داوود سلیمی
۳- علی قرانی
۴- علیرضا اعلایی
۵- غلامرضا آمره ای
۶- هادی جباری
۷- محسن عبداللهی
۸- حسین جعفری
۹- رسول امیدی
۱۰- علی اکبر شیری
و معلم بزرگوارمون آقای امیر آبادی


از این ده نفری که اسمشون رو اینجا نوشتم:
دو تاشون نانوایی دارند
یکی شون مهندس کامپیوتر هست
یکی شون مهندس برق هست
یکی شون مهندس هسته ای هست.

یکی شون نظامی هست.

یکی شون مهندس عمران هست.

یکی شون پرستار هست.
یکی هم یک زمانی خیاط بود الآن دقیقا نمی دونم اون کار رو  ادامه میده یا نه.
از یکی شون هم اطلاعی ندارم.
 

بقیه افراد توی عکش هم که اصلا دیگه اسمشون رو نمی دونم. ولی هر جا هستند انشاء الله خدا پشت و پناهشون باشه. 
خیلی جالب هست این همه تنوع مشاغل بین کودکانی که 32 قبل با هم تحصیلشون رو از کلاس اول ابتدایی شروع کردند.
تو این پایین هم خودم رو توی عکس مشخص کردم.

 

  • عباسی

نظرات  (۴)

سلام

استاد شما یکی از بهترین استادای من بودید.

موفقیت روزافزون  براتون آرزو میکنم.

پاسخ:
سلام، ممنون. من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم. 

دوباره پستتون رو خوندم یاد یه چیز افتادم

من بالاخره از اون کارایی که دوست داشتم انجام بدم واسه یه نفر رو انجام دادم

همیشه دوست داشتم یه کار مفید انجام بدم! دی:

پسر خواهرم سال بعد باید دبیرستان انتخاب رشته کنه و گفتم حتما بره مشاوره و خودشم تحقیق کنه

روز جلسه مشاوره‌ش مادرش ازم خواست باهاش برم منم سعی‌مو خودمو کردم

قبل از اینکه بریم  چند روز قبلش یه تست ذهنی ازش گرفتم از خودمم گرفتم و نتیجه هامونو باهم دیدیم فهمیدم راهی که خودم پیش گرفتم درسته امیدوار شدم :)

در جلسه مشاوره تحلیل‌های خودمو از روحیه و شخصیت ایشون گفتم مشاوره هم صحبت کرد و در آخر پیشنهاد داد یه فهرست تهیه کنه از تمامی مشاغلی که توجه‌شو جلب کردن و جلوی هر کدوم دلایل منطقی علاقه یا عدم علاقه‌شو به اون کار بنویسه

به نظرم انتخاب رشته واقعا خیلی مهمه واسه کسی که انگیزه داره و پرتلاشه

(برعکس زمان من که دقیقا روحیه‌مو نمیشناختم و چون برادرم رشته پزشکی در دانشگاه تهران رو رها کرده بود نرفتم تجربی!)

 

پاسخ:
بله، انتخاب رشته بسیار مهم است.

ولی چقدر جالب که اسم همکلاسی‌هاتون یادتونه

من از کلاس اولم فقط اسم معلممون و اینکه گفتن توی صف بایستیم من رفتم آخر صف دلم میخواست با همه دوست شم یه خانوم اومد گفت مواظب بچه‌ش باشم گفتم خودش باید مواظب خودش باشه من خودمم کلاس اولم و خانومه گفت تو چقدر زبون داری یادمه:)

پ.ن: جمله آخر رو همه میگن که یادم مونده :)

سلام

پست خیلی شیرینی بود

خیلی جالب بود عکس اول ابتدایی استاد عزیزم رو ببینم متشکرم استاد

روزتون رو با یک روز تاخیر تبریک میگم امیدوارم به اهداف و آرزوهاتون برسین

پاسخ:
سلام، ممنون. 
من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی