برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

جیمیل

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ب.ظ

من از دیروز برای ورود به جیمیل مشکل دارم.الآن از دوستانم تو تهران پرسیدم اونا مشکلی نداشتن. کسی میدونه علتش چیه؟ ممکنه مشکل از شرکت ارائه دهنده اینترنتم باشه؟

با توجه به اینکه خیلی از میلم استفاده میکنم این مشکل واقعا برام کلافه کننداس.

  • عباسی

نظرات  (۲)

ولی من همچنان چنین مشکلی رو دارم !!!

پاسخ:
زنگ بزن پشتیبانی فنی شاتل، کاملا برای حل مشکل راهنماییت میکنن

منم چنین مشکلی رو دارم . فکر کنم مشکل شاتل باشه !!!

پاسخ:
امروز زنگ زدم پشتیبانی فنی شاتل مشکل حل شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی