برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

سوالات درس نرم افزارهای ریاضی

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۲۷ ب.ظ

سوالات پایان ترم درس نرم افزارهای ریاضی رو می تونید از اینجا دانلود کنید.

پ ن: سوال 3 و سوال 7 اشکال تایپی دارن (تو سوال 3 فاکتوریل های 3 و 5 جا افتاده و تو فرمول تکراری سوال 7 به جای x_n نوشته شده x) که من چون فایل ورد سوالات رو نداشتم دیگه درستشون نکردم.


  • عباسی

نظرات  (۸)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* *********
***** ** **** *** ******* ******
*** ** ***** *** ** *** ** **** **** ***** ** **** ** ** *** ***** ******* *****
** ****** **** ***** ** **** **** ***** ***** *** ***** **** ****** **** ****** ** ************
*** ** *** ** ******** ** ** ** ** ****** **** ******** *** ****
*** **** **** ******** *** ***** **


پاسخ:
چون نمی خوام اینجا بحث های بیهوده سر موضوعات بی اهمیت راه بیفته نظر شما رو حذف کردم.
انگاری بحث خیلی داغه.نه خیرم سوالا خیلی هم که میگید سخت نیست.البته برا کسی که کار کرده باشه.حاضرم امتحان بدم
فقط سوال 4و5و6یکم نکته داره .اونقدرا هم سخت نیست.البته من نرم افزار نداشتم اما بنظرم کارگاه عملیه درس آنالیز عددیه.
سلام فک کنم سوالم جواب نداشت که جواب بهش ندادین!

سلام . واقعا سوالات سختیه ! کسی بوده که بتونه این سوالات رو جواب بده؟

سلام.میشه استاد اول نمره ها رو بزنید تو وبلاگتون بعد وارد کنید؟؟؟اگه بشه ممنون میشیم;
پاسخ:
سلام. نمراتتون رو بعد از تاریخ امتحان توی پورتال اعلام می کنم
آهان خیلی خوب!
راستش ما که قدیما توو دانشگاهمون نرم افزار برداشته بودیم اصن امتحانمون ... بود چون کلا کلاسمون ... بود و من چیز خاصی اصن یادنگرفتم!البته هرچی ازم خواسته شد من انجام دادما اما ...(بقیه ش داستان داره که صرف نظر میکنیم :) )
میتونم خودم مطلبو یادبگیرم؟
نه نه! دارم اشتباه میکنم! میتونم نه؟
سلام
عجب سوالایی!
من واقعا حرفی برای گفتن ندارم! :)
جسارتا یه سوال 120 دقیقه کافی بوده؟
پاسخ:
سلام. در عمل نردیک به 3.5 ساعت وقت داشتن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی