برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

چرا گریگوری پرلمان یهو اینقدر مهم شده؟

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۹ ب.ظ

توی چند روز اخیر امار بازدید کننده های وبلاگم یهو تقریبا 5 برابر شده؛ امروز رفتم به قسمت گزارش های آماری دیدم که خیلی ها با سرچ کلمه گریگوری پرلمان به وبلاگ من اومدن؛ و این خیلی برای من عجیبه!!! یعنی پرلمان یهو اینقدر مهم شده؟!!!

یه چیزی این وسط عجیبه ولی من نمی دونم اون چیه؟

  • عباسی

نظرات  (۳)

سلام استاد

استاد ببخشید در حال حاضر حقوق استادیار تازه استخدام شده چقدره؟

پاسخ:
سلام.
دانشگاه به دانشگاه تا حدی فرق می کنه. حقوق توی شهرهای بزرگ کمتر و توی شهرهای دور از پایتخت و مرزی بیشتر هست. اما به طور متوسط رقمی در حدود 5 میلیون هست که بعد از کسر مالیات و بازنشستگی چیزی حدود 4 میلیون به استادیار تازه کار پرداخت میشه.
در فضای مجازی از جمله تلگرام و ... یک تصویر از گریگوری پرلمان در خیابان گذاشته بودند و زیرش نوشته بودند فکر نکنید این یه معتاده! بلکه فلانیه ....
مردم هم براشون جالب بوده اسمشو سرچ کردن بیشتر بدونن ازش!
پاسخ:
احتمالا دلیلش باید همین باشه. نمی دونستم.
الان دقیقا 3 روز هستش مهم شده....و من هم نمیدونمچرا....من در 100 صفحه پربازدید ویکی پدیا دیدم:
http://top.hatnote.com/fa/
پاسخ:
ممنون به خاطر تذکر این موضع که توی ویکیپدیا هم جز پر بازدیدهاست. واقعا به نظر میرسه در چند روز اخیر پرلمان خیلی مهم شده؛ اما دلیلش چیه؟ نمی دونم!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی