برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

سرنوشت پایان نامه ها

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۴ ب.ظ

این تصاویر رو نگاه کنید که چطور تو دانشگاه اصفهان پایان نامه ها رو دور می ریزن.

تو دوره دکتری هر موقع چک نویس لازم داشتم؛ می رفتم سراغ استاد راهنما و اونم یکی از پایان نامه ها رو بهم می داد تا به عنوان چک نویس استفاده کنم.

هیچ نسخه ی کاغذی از پایان نامه ارشدم ندارم چون همه نسخه هایی رو که صحافی کرده بودم رو مجبور شدم به دانشگاه و این ور اون ور بدم!!! که این طوری بهینه ازشون استفاده بشه.

واقعا این روزها هیچ نیازی به کپی و صحافی پایان نامه ها نیست. همون فایل پی دی اف کفایت می کنه.

  • عباسی

نظرات  (۱)

  • اسماعیل بهری
  • جالبه ها .....
    گم و گور کردن پایان نامه ها!!!!!!!!؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی