برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

پیامک های تبریک سال نو

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۵۴ ب.ظ

این پیامک های تبریک سال نو هم دردسری شده!!! من خیلی این نحو پیامک دادن که یک متن یکسان نوشته بشه و به انبوهی از دوستان فرستاده یشه رو دوست ندارم و مدتی هست که خودم دیگه این کار رو نمی کنم. قبلا تحت تاثیر جو این کار رو می کردم. سعی می کنم برای افراد مختلف پیام اختصاصی بفرستم. در جواب پیام های دیگران هم (که اغلب ازنوع همون پیام یکسان برای تعداد زیادی از دوستان هست) به هرکس به طور اختصاصی جواب میدم. بهترین پیام امروز رو از یکی از دوستان دریافت کردم که به طور اختصاصی برای من نوشته بود و یک ماجرایی رو برای من یادآوری کرده بود ارزش این پیام ها چندین برابر اون پیام های فله ای هست که دریافت می کنم.

جالبه که خیلی از افرادی که این پیام های فله ای رو دریافت می کنن به احتمال زیاد اون ها رو حتی کامل نمی خونن و بلافاصله بعد از دریافت پیامک یا دیدن پیام در تلگرام یکی از متن های اماده رو به فرستنده فوروارد می کنن.

امروز تصمیم داشتم یک تست بگیرم و یک پیام طولانی بنویسم که وسطش یه حرف بی ربط هم زده باشم بعد اون رو به تعداد زیادی از دوستان ارسال کنم و ببینم چند نفرشون اون پیام رو کامل می خونن و متوجه اون حرف بی ربط میشن ولی با خودم گفتم که ممکنه سوء تفاهم پیش بیاد و بی خیال شدم!!!


سعدی - غزلیات

 

برآمد باد صبح و بوی نوروز

به کام دوستان و بخت پیروز


مبارک بادت این سال و همه سال

همایون بادت این روز و همه روز


چو آتش در درخت افکند گلنار

دگر منقل منه آتش میفروز


چو نرگس چشم بخت از خواب برخاست

حسدگو دشمنان را دیده بردوز


بهاری خرمست ای گل کجایی

که بینی بلبلان را ناله و سوز


جهان بی ما بسی بودست و باشد

برادر جز نکونامی میندوز


نکویی کن که دولت بینی از بخت

مبر فرمان بدگوی بدآموز


منه دل بر سرای عمر سعدی

که بر گنبد نخواهد ماند این کوز


دریغا عیش اگر مرگش نبودی

دریغ آهو اگر بگذاشتی یوز

 

 

  • عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی