برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

همین طوری 8

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲ ق.ظ

چند وقتی بود به شدت درگیر طراحی یه نرم افزار شخصی برای خودم بود که برام یه کار خاص رو انجام بده. خدا رو شکر امروز تقریبا تموم شد. ولی باعث شد که کلی کارام عقب بمونه. تو این مدت  یه مقاله رو نصفه کاره رها کردم یه مقاله  دیگه رو هم که ریجکت شده بود فرصت نکردم اصلاحش کنم، ولی امروز که به نتیجه کار نگاه می کردم احساس می کردم ارزشش رو داشت که این وقت رو تو این مدت روش گذاشتم.

.

  • عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی