برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

حذف تلگرام طلایی

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳ ب.ظ

تلگرام طلایی خود به خود از رو گوشیم حذف شد. گویا گوگل خودش مستقیما داره اون رو از روی دستگاه های اندرویدی به دلیل اینکه میگه ابزار جاسوسیه حذف میکنه، حتی کافه بازار هم دیگه تلگرام طلایی و هاتگرام رو نداره. آخه به گوگل چه مربوطه کاسه داغ تر از آش شده، ما میخواییم ازمون جاسوسی بشه!!!


  • عباسی

نظرات  (۵)

واسه دسترسی سریعتر به تلگرام با دیتا موبوگرام نصب کردم
چقد بده سرخود توی یکی از گروه‌های علمی پیام داده بود!
وقتی فهمیدم که دیدم یکی از اساتیدم پیام دادن این پیامو پاک کن :|
منم قبل از ورود گوگل پلی عزیز خودم پاکش کردم!
نه من وقت سرچ نداشتم خودم فکر کردم  در لحظه به ذهنم رسید :)

پاسخ:
ایده خوبی بور ولی فکر نمی کنم کار کنه.
سلام استاد. برای منم چند بار اخطار داده بود که این برنامه جاسوسی میکنه ازت پاکش کن. من با خودم میگفتم به تو چه گوگل! تا بالاخره خودش منو از تلگرام طلایی پرت کرد بیرون وسط چت کردن!! و شروع کرد به پاک کردنش!!! بدون اجازه ی من!! :) این خودش نقض حریم خصوصیه!!
پاسخ:
سلام. این کار گوگل از نظر من درست نبود. اما میشه قضیه رو یک جور دیگه هم دید اونم اینکه تلگرام طلایی یه نرم افزار غیر قانونی بود که از تلگرام اصلی سو استفاده میکرد و استفاده ما از اون درست نبود.
من رفتم اون قسمت که نرم افزار جاسوسی رو شناسایی میکنه و مینویسه غیرفعالش کردم 
تونستم دوباره نصبش کنم(چون یه هو که حذفش کرد دیگه نمیشد نصب کرد)
اما دوباره خودش حذف کرد! فک کنم کلید غیرفعال کردنشم توو گوشی ما نیس دست خودشون دی:
پاسخ:
بله این راهی هست که تو اینترنت نوشته شده بود اما تلگرام طلایی از تو بازار هم حذف شده.
سلام استاد عباسی عزیز...
واقعا خنده داره...
گوگل علنا داره توی گوشی های ما سرک میکشه و ما انگار نه انگار...

بعدش میگن آمریکا مهد همه آزادی هاست...!!!

آمریکا علنا جنگ سایبری رو شروع کرده و اینها میتونه نشونه آنها باشه...

بگذریم...

استاد میتونم یک پیشنهاد براتون داشته باشم...
تلگرام اورجینال رو نصب کنین و با استفاده از پروکسی خیلی راحت وصل میشین...

البته برای نصب اولیه تلگرام باید با استفاده از vpn برنامه رو نصب کنین بعدش با استفاده از کانال @best_mtprox با استفاده از پروکسی خیلی راحت و بدون vpn وصل میشید...



پاسخ:
سلام. ممنون از پیشنهادتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی