برداشت های من از جهان پیرامون

بایگانی
آخرین نظرات

ایلان ماسک ثروتمند ترین فرد دنیا شد.

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۱۵ ب.ظ

خوشبختانه دیروز ثروت ایلان ماسک از جف بزوس ( مالک آمازون) عبور کرد و حالا ایلان ماسک دوست داشتنی، ثروتمندترین انسان دنیاست، الان حق به حقدار رسید، شایسته ترین فرد، ثروتمندترین فرد دنیا هم شد. ( منبع).

من اونقدر که از ثروتمند شدن ایلان ماسک خوشحال شدم، از ثروتمند شدن هیچکس حتی خودم خوشحال نمی شدم. چون همه کارهایی که برای من جذاب هست رو داره ایلان ماسک انجام میده.

  • عباسی

نظرات  (۲)

پاسخ:
سلام. ممنون.

سلام 

واقعا ایشون درجه یک هستند

 

در یک مصاحبه ای گفته بودند که یکی از  راز موفقیت خودشون رو تیز کردن تبر علم و مطالعه روزانه کتاب بوده است.

پاسخ:
سلام. لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی